CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, January 10, 2011

AwaK tAhu Tak.....???



AWAK TAHU TAK...??
yang saya jujur dengan awak...
saya ikhlas terima awak dari dulu sampai sekarang..
saya tak pernah ambil kesempatan di atas kebaikan awak..

AWAK TAHU TAK...??.
mase 1st day jumpa awak, saya dapat rase awak yang terbaik untuk saya..
tak kesahlah apa orang nak kata kenapa saya pilih awak...
jawapan saya tetap sama...
"rupa paras bukan ukuran, yang penting hati..dan dia boleh HAPPYkan saya..

AWAK TAHU TAK...??
masa pertama kali kita kuar jalan2, saya pelik awak jalan jauh2 dari saya..
Aku : "kenapa jauh sangat ni...rase mcm jalan sorang2..???"
Dia : "saya malu nak jalan dengan awak..rase mcm x sesuai.."
Aku : "awak..biarlah ape orang nak kata...sampai bila kita nak camni..??"
Dia : (tersenyum sambil datang dekat) "ok2...."

AWAK TAHU TAK...??
saya terharu bila awak selalu ingat tarikh yang ade kaitan dengan kita...
sedangkan saya kadang2 lupa...saya minta maaf awak..saya bukan sengaja...
awak pun selalu ingat barang2 yang pernah saya bagi kt awak...
sampai skang awak simpan kan...terima kasih awak..

AWAK TAHU TAK...??
walaupun saya tak romantik dan tak manja dengan awak..
tapi saya ikhlas sayangkan awak dan cintakan awak...
cuma saya taknak tunjuk....sebab belum masanya lagi..
time dah nikah nanti (waktu dah jadi halal utk awak)...hehehe..
saya akan jadi bidadari yang paling bertuah dalam hidup awak..
itu JANJI saya...saya bukan main2, saya serius dengan awak..

AWAK TAHU TAK...??
awak tak perlu nak cemburu dengan kawan lelaki awak jika awek diorang lg sporting..
saya bukan tak sporting awak...saya masih pegang kata2 mak dan abah saya...
"jage maruah mak abah....ingat pesan mak abah.."
saya sayangkan mereka awak...mereka penting dalam hidup saya..
saya tak boleh abaikan pesanan mereka....
saya mintak maaf ye awak....

SAYA NAK AWAK TAHU....
yang saya SAAAAYAAANG awak sampai bile2..
saya CINTAkan awak sampai bile2....
satu hari nanti, jika dengan izinNya...
saya nak awak jadi MILIK saya untuk selama-lamanya...


Created by : farah ishak

Farah Ishak "percintaan bukan mainan, tapi sebuah penghargaan"


1 comments:

f.a.r.a.i.s.h.a.h said...

ni yg ko simpan bukan main lame nih...
gedik arh!!!
hehehhe

Post a Comment