CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, January 17, 2011

Aku Gadis Biasa



Aku Gadis Biasa
Tutur kata ku bersahaja, tapi penuh bermakna..
Nampak lurus, tapi bukan mudah untuk dipersenda..
Kerna ku juga punya maruah untuk di jaga..
Prinsip itulah akan ku pegang sampai bila-bila..

Aku Gadis Biasa
Punya pegangan dan juga impian..
Tak mudah jatuh walau berjuta halangan..
Kerna halangan bukan nadi dalam pertarungan..
Tetapi kesabaranlah kunci sebuah kejayaan..

Aku Gadis Biasa
KepadaNya ku luahkan segala rahsia..
Aku yakin akan kewujudan dan ketentuanNya..
Kerna dariNya lah doa ku tadahkan untuk diterima sebagai hamba..
Dan bukan mudah untuk menjadi hamba yang sejati kepada yang Maha Pencipta...


Hahahaha..xde idea sbnrnye...xtau nk merapu ape dlm blog ni...mne yg tlintas je aku tulis.... =P





0 comments:

Post a Comment