CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, February 11, 2011

Kahwin-Kahwin

Huhuhuhuh..
Lame dah x update blog...bz sgt sejak2 akhir ni...Sibuk wat psiapan kahwin akak aku...Drp Cik Farhana, kini dah jd Puan...congratz to my sis..

Spanjang ksibukan tu, mcm2 bnda yg aku wat...Dr start ari akak aku btunang, bkampung, mlm nikah smpaila ari bsanding..Dia punye penat x bleh nk cakap....Orang yg dtg plak mmg rmai..Nak mlayan sume mmg tak terlayan.... Yg paling ksian kt mak bapak aku...lagi2 time bab masak-memasak...org tu sruh msak lauk lain, yg org sne plak ckp lain..dh berbelah bagi jdnye..padahal sume bnda dh dirancang..tp sbb byk sgt kpale..dh jd susah...tp xpela..ni pun 1st time umah aku wat keje kawin...yg penting sumenye dh slamat....

Masa bertunang 13 Dec 2010

Hantaran dari kedua belah pihak (tunang)

Persiapan untuk malam berkampung (seminggu b4 majlis blangsung)

Waktu malam berkampung


Pelamin untuk kedua mempelai

Malam nikah tema warne biru

Bilik pengantin yg simple (aku yg decorate) kakak aku suke yg simple2 je..

Mak and abah yg dah kepenatan sebenarnye..



One happy family at home...hehehe...

With my younger sister (ecah)

"Ini je la yg dapat nk upload...nak upload semua x larat..coz byk sgt...huhuhhu.."


0 comments:

Post a Comment