CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, June 27, 2011

Tanya Sama Hati



Tanya Sama Hati..
Kenapa aku sayang..
Sebab aku ni lemah matematik time sekolah dulu..
Bila dia ajar, aku terus lulus..!!
Kalau tak dulu asyik merah terus-menerus...

Tanya Sama Hati..
Kenapa aku sayang..
Sebab aku ni keras kepala..
Tapi disebabkan sifat sabar dia..
Aku makin jatuh cinta...

Tanya Sama Hati..
Kenapa aku sayang..
Sebab time aku sakit dulu..
Sedaya upaya dia tolong print and bindingkan asssignment aku..
Sifat tanggungjawab dia membuatkan aku terharu..

Tanya Sama Hati..
Kenapa aku sayang..
Sebab aku ni kadang-kadang lurus bendul..
So, dia akan bagi pendapat and tips untuk diperbetul..
Sebab tu sayang aku berbakul-bakul..

Tanya Sama Hati..
Kenapa aku sayang..
Sebab aku ni sangat suka makan sardin dan ikan keli..
Sampai kat dia, memang dia penggeli..
Tapi lama2 dia cuba makan sebab nak ambil hati..

Tanya Sama Hati..
Kenapa aku sayang..
Sebab aku ni suka sangat warna merah jambu..
Dia pulak suka warna biru..
Kadang2 dia cakap mata dia dah naik berbulu..
Tapi kerana sayang, dia masih dengan aku..

Tanya Sama Hati..
Kenapa aku sayang..
Sebab dia suka buat lawak dan aku ketawa...
Walaupun kadang2 lawaknya tak seberapa..
Tapi dia adalah orang yang selalu buat aku bahagia..

Tanya Sama Hati..
Kenapa aku sayang..
Walau kadang kami bertikam lidah..
Mesti salah seorang akan mengalah..
Sebab kami tak suka nak ambil masa yang panjang untuk bertelagah....

Tanya Sama Hati...
Kenapa aku sayang...
Bila makan, aku akan pastikan tiada benda yang berterabur..
Sampai dia makan, habis meja semua jadi kotor...
Tapi tak mengapa, semua benda tu boleh di atur...

Tanya Sama Hati..
Kenapa aku sayang...
Sebab bila aku nak ketawa aku memang tak boleh nak tahan..
Sampai dia bagi isyarat supaya nada aku diperlahankan..
Malulah sebab aku ni perempuan, kene ada adab sopan...

Tanya Sama Hati...
Kenapa aku sayang..
Sebab kami pun dah kenal lama..
Kenal sejak dari darjah lima..
Walaupun citarasa kami kadang berbeza..
Tapi kami still bersama sebab masih berkongsi citarasa yang sama...
Dugaan datang itu perkara biasa..
Kita perlu pandai untuk selesaikannya...

Perancangan kami sudah ada...
Semoga apa yang diimpakan menjadi nyata..
Minta doa dari kalian semua...
Semoga hati kami disatukan bila tiba saatnya...

INSYAALLAH......

Bisik-bisik : "Dugaan datang tu perkara biasa...tapi bila dugaan datang dalam keadaan luar biasa, kadang-kadang susah jugak nak handle...huhuhu..positif,positif,positif...think positif...!!"











0 comments:

Post a Comment